Monday, December 19, 2022

Cum să faci promovarea social media pentru o afacere de succes

      

                       Sursa: www.partenerii.ro

        Când vine vorba despre marketing și strategii de promovare, social media a câștigat teren în mod considerabil în fața celorlalte metode tradiționale de marketing. Prin câteva click-uri poți suscita atenția a milioane de persoane din întreaga lume, fără a te limita la clasicele spoturi publicitare de la televizor ori de la radio, reclame în presa scrisă, care nu doar că îți vor înghiți o mulțime de resurse financiare, ci vor face ca numele brandului tău să se piardă în neantul publicitar. Ca să fii un om de succes, trebuie să fii diferit, spunea Grant Cardone, iar promovarea online poate fi un aliat puternic în încercarea de a construi relații cu clienții tăi, de a impulsiona vânzările și de a-ți crea publicul țintă reprezentat, în speță, de către urmăritorii fideli. Însă, dacă nu știi ceea ce faci, promovarea social media se poate transforma într-un câmp minat, într-o corvoadă aparent inutilă. Într-un astfel de domeniu, calitatea conținutului primează, dar la fel de importante sunt și frecvența bine proporționată a postărilor și interacțiunea echilibrată cu urmăritorii.


                                  Sursa: www.gds.ro

     În contextul acestei discuții, Răzvan Jianu, creator de visuri în cadrul agenției de branding & marketing digital Pion Media, mi-a dat o provocare: dacă aș fi o afaceristă cu dorința de a-mi duce afacerea în rândul celor de succes, de ce aș alege o agenție de social media marketing pentru lucrurile pe care le-aș putea face cu ușurință chiar eu? Este simplu:


  • Atunci când afacerea crește, apar noi responsabilități, iar delegarea sarcinilor este cea mai înțeleaptă decizie pentru un mecanism optim. 
  • Mai mult decât atât, beneficiezi de copywriting specializat, adică toate textele din postări sau din profil vor fi realizate de către specialiști în domeniu. 
  • De asemenea, o astfel de agenție va folosi o grafică de tip custom pentru a îmbunătăți și a scoate în evidență imaginea brandului.
  • Activitatea social media are obiective clare și se aliniază la campania generală de marketing a companiei. 
  • Postările regulate pe conturile afacerii tale vor menține treaz interesul urmăritorilor tăi. Nu numai că îi va determina pe aceștia să își dorească să fie la curent cu toate noutățile, însă o astfel de strategie va atrage cu ușurință noi urmăritori.
  • Interacțiunea cu urmăritorii este foarte importantă în social media. Un prestator de servicii implicat și atent la nevoile clienților săi va oferi în mod categoric un boost de încredere față de competitorii săi mult prea ocupați pentru a pleca urechea la mesaje și comentarii, pentru a verifica review-urile și a șterge spam-ul.
  • Nu în ultimul rând, nu este nevoie să monitorizezi activitatea de pe platformele de social media în mod frecvent, căci o agenție de branding și marketing digital precum Pion Media este în permanență atentă la modul în care fluctuează activitatea pe aceste platforme și intervine atunci când este nevoie pentru a crește impactul generat. 


Sursa: www.pionmedia.ro

    Investește în calitatea promovării afacerii tale și nu ezita să apelezi la o echipă care beneficiază de cunoștințele necesare, precum și de o experință de 20 de ani în domeniu, de rezultate excelente pentru a spori vizibilitatea companiei tale în mod sustenabil și eficient.


No comments:

Post a Comment