Thursday, March 3, 2022

Joia facem pizza!

     Believe it or not, nu există pizza în această lume care să aibă un gust mai bun decât cea pregătită în casă. Nu mă aștept să mă credeți pe cuvânt, vă provoc să încercați și voi! 

  Fiindcă am o slăbiciune pentru mâncarea mediteraneană, la mine acasă pizza și pastele sunt pregătite cu o frecvență săptămânală și, pentru a mulțumi pe toată lumea, am hotărât ca acestor preparate să le fie dedicată o zi din săptămână. Nu există cale de mijloc, joia facem pizza. Și nu oricum, ci cu multă Mozzarella Gourmet de la Delaco care să ni se topească în gură.


   Atenție, pericol ridicat de a muri de poftă! 

   Sunteți pregătiți să faceți pizza în această seară?  Cu rețeta de mai jos vă veți cuceri neîntârziat familia și invitații.




    Aluatul pentru pizza nu l-am pregătit eu, l-am cumpărat de la prietenii de la Morărița care au cel mai bun aluat pentru pizza dintre toate cele pe care le-am încercat:


     Nu îmi place pizza simplă precum pizza Margherita (prietenii mei italieni m-ar linșa dacă ar ști), astfel că la mine veți gusta întotdeauna o pizza bogată, în care aromele alimentelor se completează și se potențează într-un delir al papilelor gustative. Pentru pizza de astăzi am folosit următoarele ingrediente: 

- 1 pachet Mozzarella Gourmet Delaco

- ciuperci (nu există pizza fără ciuperci pentru mine)

- salam Sinaia de la Cris-Tim

- ardei capia roșu

- sosul pentru pizza făcut din roșii în bulion, usturoi pisat (din abundență), piper, oregano și puțin ulei de măsline

- 1 foaie pentru copt

- măsline (opțional)


 Am început cu sosul de roșii, pe care l-am întins în mod egal pe toată suprafața blatului de pizza:


Apoi am așezat feliile de salam Sinaia la distanțe aproximativ egale una de cealaltă:


Iar printre acestea am strecurat felii subțiri de ciuperci:


O ploaie de ardei capia roșu, tocat mărunt, s-a revărsat apoi peste ingredientele adăugate anterior:


Iar la final am înecat blatul de pizza în Mozzarella Gourmet dată pe răzătoare pentru o pizza fără brănză din belșug nu e pizza:


Toate aceste ingrediente s-au năpustit către blatul de pizza, nerăbdătoare să pătrundă în căldura înnăbușitoare a cuptorului pentru următoarele 20 minute.

O pizza aburindă, cu pelicula groasă de mozzarella sfârâind ademenitor te va face să înghiți în sec de atât de multe ori, încât parcă ai mușca direct din conținutul ei generos, însă buna cuviință te îndeamnă să aștepti felierea:


Invitații tăi se vor topi de-a dreptul după podul de mozzarella dintre felie și pizza:



Iar dacă ai ingrediente de prisos, poți prepara o porție rapidă de paste cu sos roșu, folosind aceleași ingrediente ca și pentru pizza. Voi cât de mult puteți întinde un fir de mozzarella?






No comments:

Post a Comment